Zákaznická podpora

Doprava a sledování zásilek


K doručování zásilek využíváme služeb České pošty formou cenného psaní nebo cenného balíku. Cenná psaní jsou doručována do vlastních rukou.
Všechny zásilky na cestě k Vám jsou pojištěny na 100 % hodnoty zboží. Maximální pojistná hodnota je 1 milion korun, proto se o svoje zboží ani peníze nemusíte obávat.

Sledování objednávek
Stav svých objednávek můžete sledovat v „Uživatelská sekci zákazníka“ po přihlášení na www.ekka-gold.cz vpravo nahoře - ikona Můj účet / Přihlášení. V této sekci máte možnost sledovat stav Vašich objednávek a měnit osobní údaje, adresu dodání i fakturační adresu. Pokud budete mít jakékoli nejasnosti, neváhejte kontaktovat zákaznickou podporu.
Náš odborný personál je Vám k dispozici na telefonní číslo 556 205 014. Můžete nám také napsat na emailovou adresu objednávky@ekka.cz.

Sledování zásilek
Zásilky, vyexpedované do 16 hodiny, jsou předány dopravci ještě tentýž den.
Zákazníka průběžně informujeme o

  • předání zásilky České poště s informací o evidenčním číslu zásilky (emailovou zprávou EKKA-Gold)
  • pohybu zboží (přihlášením na portál České pošty https://www.postaonline.cz/trackandtrace)
  • termínu předání zboží (SMS nebo e-mailovou zprávou České pošty)


O zásilce se lze rovněž informovat na telefonním čísle 556 205 014.
Za dodání neporušené zásilky odpovídá dopravce.
Při přebírání zkontrolujte pečlivě obálku, zda není porušena.