Uživatel
Homepage > Zákaznická podpora
Zákaznická podpora

Reklamace

Pokud máte pochybnosti o neporušenosti cenného psaní, balíček nepřebírejte.

Zásilka bude uložena na dodací poště, kde ji můžete otevřít spolu s pracovníkem pošty a zkontrolovat její obsah, nebo se zásilka vrátí zpět k nám a my vyřešíme případnou reklamaci. O této situaci nás neprodleně informujte na emailové adrese reklamace@ekka.cz.

Pokud zásilku přeberete a poškození obsahu zjistíte později, můžete reklamaci uplatnit na příslušné dodací poště. Termín na vyřízení reklamace má Česká pošta stanoven do dvou pracovních dnů od převzetí zásilky.

Při zjevném poškození zboží po otevření neporušené zásilky nám, prosím, sdělte číslo objednávky a předmět reklamace s popisem závady. Ideální je i přiložení fotografie poškozeného zboží. Tyto informace zašlete na naši emailovou adresu reklamace@ekka.cz anebo listovní zásilkou. Veškerý obalový materiál ponechte k dispozici společně s reklamovaným zbožím. Na Vaše oznámení budeme ihned reagovat a dohodneme další postup. Samotnou reklamací se budeme zabývat okamžitě po doručení poškozeného zboží, vyřídíme ji rychle a k Vaší spokojenosti. Adresa pro doručení reklamovaného zboží je EKKA-Gold s.r.o., Kostelní 89/13, 702 00 Ostrava.